perjantaina, heinäkuuta 06, 2007

Faktoideja

Tällaiseen seitsemän kohdan avautumiseen minut haastoi Tiiti. Saa siis kirjoittaa itsestään, mikäs sen mukavampaa. Mikään näistä tiedoista ei sitten liity käsitöihin, joten on vielä aikaa poistua salista...

Fakta 1: Olen perheeni pisin. Edesmennyt isäni oli minua 2 cm lyhyempi. Sisareni on 8 cm minua lyhyempi. Äitini on varsin messevät 20 cm minua lyhyempi.

Fakta 2: Tykkään kovasti matkustamisesta mutta kammoan ns. turistimatkoja. Kaukaisin paikka jossa olen käynyt on Japani, pisin aika jonka olen ollut putkeen pois Suomesta on 9 kuukautta (Iso-Britannia), pala sydämestä asuu aina Venetsiassa jossa olin vaihdossa 5 kk.


Fakta 3: Olen elämäni aikana opiskellut kuutta vierasta kieltä. Valitettavasti pärjään niistä vain kolmella.

Fakta 4: En yhtään pidä kirjoittamisesta. Pidän itseäni jossain määrin verbaalisesti lahjakkaana, mutta kaikki kielellinen sujuvuus tuntuu häviävän kun rupean kirjoittamaan. Pidän tätä yhtenä syynä miksi opintoni ovat jumahtaneet varsin tehokkaasti, pääaineeni lähes jokaiseen kurssiin kun kuuluisi 8-10 sivun essee.

Fakta 5: Pidän itseäni karjalaisena vaikka en ole ikinä Karjalassa asunutkaan. Isovanhemmistani kolme oli "rajan takkaa", yksi Pohjois-Karjalasta.

Fakta 6: Olen saanut henkilökohtaista sähköpostia Stephen Frylta. Joskus silloin kun internet oli vielä nuori...

Fakta 7: Näppikseni on rikki, siksi tämäkin päivitys tehdään töissä. Samalla tietokone on kenkkuillut kuvia kamerasta siirrettäessä, siksi tätäkin postia koristavat kuvat viime kesältä. Uusia kuvia; ja jopa esiteltäviä valmiita töitäkin olisi. Tältä näytti meidän veranta viime kesänä, liina kirpparilöytö.

Ekstra-fakta: Tänään on viimeinen työpäiväni ennen lomaa!!! Neljä viikkoa autuasta joutilaisuutta, landeilua ja Ylämään ihmehiä odottavat. Hauskaa kesää kaikille, palataan asiaan viimeistään elokuussa.

4 Comments:

Blogger emilia said...

Hauskaa ja rentouttavaa lomaa! Viimeistä työpäivää itsekin viettelen :)

pe heinäk. 06, 12:24:00 ip.  
Blogger Vilma said...

Mukavata lomaa! Säästeliäästi sen viskin kanssa; se kun voipi hämärtää arvostelukykyä ja saatat herätä nummilta ihan vääränkuosisen kilttimiehen vierestä. ;D

pe heinäk. 06, 12:35:00 ip.  
Blogger katinkontti said...

Kiitos; ja hauskaa lomaa teillekin!
Vilma: Onneksi / valitettavasti olen varsinainen heretikko (hyvää suomea...) viskiasioissa, ja pidän vain iralntilaisesta versioista. Pientä Highland Flingiä en sen sijaan panisi pahakseni. Kiltti on jostain varsin miehekäs ja seksikäs vaate; noin hameeksi.

pe heinäk. 06, 01:50:00 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Onpa täällä ihania tunnelmia ja kuvia. Löysin tieni tänne Kirjakahvilan linkkien kautta :) Ja tulen toistekin!

pe elok. 17, 02:54:00 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home